Nazwa forum

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-07-07 23:24:39

Administrator

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-07
Posty: 5
Punktów :   

Regulamin

1. # Mecze


W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 MR15, po 15 rundach zmiana teamu, gramy do wygranych 16 rund , gramy tylko jedną mapę wylosowaną przez "maszynę losującą" i podaną na forum. Zaś w fazie PLAY OFF gramy już systemem MR15 na mapy . zagramy dwie mapy wybrane przez klany, oraz w razie remisu 3 wybraną przez admina.

Każda z drużyn powinna zrobić screen ćwiartek oraz screen smoków.
Nie dostarczenie wszystkich mediów i screenów do 4 godzin bedzie karalne.



2. # Faza Grupowa

Z grupy wychodzą po dwie drużyny/

Punktacja:
- porażka: 0 pkt.
- remis: 1 pkt.
- zwycięstwo: 3 pkt.


3. # Mapy


de_cbble
de_inferno
de_train
de_nuke
de_dust2
de_tuscan
de_cpl_mill


4. # Cheaty&bugi


Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheat'u drużyna dostaje automatycznego bana z ligi. Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 3 rund (od jednego buga).
Zabronione jest również granie na 16tu bitach !

Przechodzenie przez ściany, dachy, podłogi i tym podobne

Podkładanie "cichej bomby" czyli takiej, której podkładania nie słychać, jest zabronione.

Podkładanie bomby w miejscu, w którym nie może zostać ona rozbrojona jest zabronione.

Wspinanie z pomocą team playera jest dozwolone. Miejsca, w których tekstury sęgają granic i mogą być usunęte przez dokładne ruchy jest zabronione. (Dla przykładu: dach na de_nuke)

Rzucanie granatów poniżej ścian jest zabronione, natomiast rzucanie powyżej ścian i dachów jest jak najbardziej dozwolone.

"Pływanie w mapie" jest zabronione.

Chodzenie na pixelach jest zabronione (stanie lub chodzenie po niewidzialnych fragmentach poza obszarowych mapy)

5. # Skrypty
Nie wolno używać jakiegokolwiek rodzaju skryptów!! Między innymi:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script

TO ze zostało wymienionych kilka nie znaczy ze reszta jest dozwolona. Wszystkie scrypty sa zabronione.!



6. # Gracze

Każdy gracz może grać w jednym zespole do końca ligi! Dozwolone jest zapisanie tylko 8 graczy (5 + 3 rezerwa)


7. # Nicki graczy

Nicki graczy nie mogą być obraźliwe oraz niekulturalne


8. # Konfiguracja serwera

Server musi posiadać dwa prootokoły 47/48


ESL 5 on 5

Kod: Zaznacz cały
    mp_autokick          "0"
    mp_autoteambalance       "0"
    mp_buytime          "0.25"
    mp_c4timer          "35"
    mp_chattime          "5"
    mp_consistency         "1"
    mp_decals         "300"
    mp_fadetoblack          "0"
    mp_falldamage          "1"
    mp_flashlight          "1"
    mp_footsteps          "1"
    mp_forcecamera          "2"
    mp_forcechasecam       "2"
    mp_freezetime          "8"
    mp_friendlyfire       "1"
    mp_kickpercent         "1"
    mp_limitteams          "0"
    mp_logdetail          "3"
    mp_logecho          "0"
    mp_logfile          "1"
    mp_logmessages          "1"
    mp_mapvoteratio         "1"
    mp_maxrounds          "0"
    mp_roundtime          "2"
    mp_startmoney          "800"
    mp_timelimit          "0"
    mp_tkpunish          "0"
    mp_winlimit          "0"

    allow_spectators       "0"
    decalfrequency          "60"
    edgefriction         "2"
    host_framerate         "0"
    log on
    pausable          "1"

    sv_accelerate         "5"
    sv_aim             "0"
    sv_airaccelerate       "10"
    sv_airmove          "1"
    sv_allowdownload       "1"
    sv_allowupload          "1"
    sv_alltalk          "0"
    sv_cheats          "0"
    sv_clienttrace          "1"
    sv_friction         "4"
    sv_gravity          "800"
    sv_maxrate          "25000"
    sv_minrate          "2500"
    sv_maxupdaterate       "100"
    sv_minupdaterate       "20"
    sv_maxspeed          "320"
    sv_proxies          "1"
    sv_send_logos          "0"
    sv_send_resources       "1"
    sv_stepsize          "18"
    sv_timeout          "65"
    sv_voiceenable          "0"
    sv_wateraccelerate      "10"
    sv_wateramp         "0"
    sv_waterfriction      "1"
    say "> Ustawienia ESL 5on5 zaladowane - GL & HF <"
    say "Have Fun & Good Luck"



9. # W/O

Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, proszę pisac na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji bedzie jak najmniej. Jeżeli została uzgodniona godzina meczu a przeciwnik się nie pojawił poproszę o wklejenie scrn rozmowy z przeciwnikiem oraz scrn servera.

10. # HLTV


Na każdym meczu powinno być HLTV. Gdy owego nie będzie, trzeba nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać (ale trzeba je kręcic obowiązkowo), chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzinę po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz.



11. # Zachowanie graczy

Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum proszę o zrobienie screena. (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).

12. # Ustawienia gracza

Kod: Zaznacz cały
    color depth (głębia kolorów): 32-bit
    cl_updaterate 80-101
    cl_cmdrate 80-101
    cl_cmdbackup 2
    ex_interp 0.01 - 0.05
    fastsprite 0
    gl_max_size ? 256
    gl_picmip 0
    gl_playermip 0
    rate 20000-25000




13. # Clan Leader każdego klanu
Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na stronie. Do rejestracji nie jest zobowiązny każdy członek klanu, który bierze udział w lidze.

14. # Dyskusje

Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj, że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!


15. # Zapisy

Jest to liga 4fun więc gramy dla zabawy. Zapraszam klany non steam oraz steam do zapisow oraz informuję że każdy klan który się zapisze w lidze jest zobowiązany w niej uczestniczyć na bieżąco.


16. # Spóźnienia

Dozwolone jest spóźnienie się team'u o 15 min, jeśli dana drużyna nie przybędzie na czas, przegrywa poprzez w/o. Jeżeli w danej drużynie będzie brakować zawodnika, dopuszczona jest gra 4vs5.
Jeśli mecz nie zostanie rozegrany w wyznaczonym terminie mecz zostanie rostrzygnięty jako remisowy.


Jesłi zapisałeś się do ligi oznacza to że przeczytałeś regulamin!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.poradnikmfo.pun.pl www.deicide-online.pun.pl www.kznunivrze.pun.pl www.polskiziomserwer.pun.pl www.mistrzowie-skilla.pun.pl